1. plass til Grønmo i Norsk Senior Golfs lag NM!

Grønmo har virkelig gjort seg godt bemerket i Norsk Senior Golf sine turneringer i år, og Harald Grande og Leif-Erik Hansen var også tatt ut til EM! Forventningene til Grønmo var derfor store da det i helgen ble arrangert lag NM for seniorer. Grønmo stilte med 3 lag og vi kan vel ikke si annet enn at disse innfridde!

Det ene herrelaget rykket opp til 2. divisjon i fjor etter seier og spilte på Asker. De gjentok likegodt suksessen og vant med 8 slag ned til Oslo GK. Laget besto av Freddy Mons Lorentzen, Rune Kleiv, Atle Strøm og Leif-Erik Hansen. På bildet har de fått selskap av damelaget fra Stavanger.

nsg2

Damelaget spilte i 3. divisjon på Mørk og laget besto av Anne-Brit Hansen, Hege Gravvold, Hanne Bjerk Larsen og Tea Uggerud Peinert. Damene vant med en margin på 18 slag ned til Hof GK og neste år venter 2. divisjon.

Grønmo hadde også et herrelag i 3. divisjon på Mørk bestående av Harald Grande, Erling Skamsar, Gunter Neumann og Bjørn Larry Eriksen. Herrene endte på en god 7. plass.

Grønmo GK, nr. 1, damer 3. div. sør Mørk

Vi gratulerer to av lagene med opprykk og seier og ønsker premiene velkommen i premieskapet i klubbhuset!