Klubbmesterskap i putting 2015 – vinn en putter fra Odyssey!

Klubbmesterskap i putting – presentert av

Callaway Golf Company Logo. (PRNewsFoto/Callaway Golf Company)

Odyssey_Golf_Logo

Premien til beste dame og beste herre er en Odyssey putter til en verdi av opptil 1 695 kr!

Spilleform:

Kvalifiseringen spilles som slagkonkurranse der de 4 beste damer og 4 beste herrer i hver kvalifisering går videre til finalespill. De 16 beste møtes i finalen i match.

Hver enkelt spiller må selv sørge for at det finnes en markør ved kvalifiseringen, men markøren trenger ikke selv spille.

Ved lik score i kvalifiseringen skjer avgjørelse basert på de beste 9, 6, 3 og siste hull.

Spillere får ikke ta i mot råd fra noen under konkurransen og trening må ikke skje på konkurransegreenene på spilledagen. Spillere får bare starte en gang per kvalifisering, men kan delta på alle kvalifiseringsdagene.

Kvalifiseringsdagene er:

25. og 26. august mellom kl. 16:00 og 20:00

29. og 30. august mellom kl. 10:00 og 16:00

Finalespillet er torsdag 3. september fra kl. 17:30.

Bane

Konkurransen spilles over 18 markerte hull på puttinggreenen foran klubbhuset og puttinggreenen på nærspillsområdet.

Startavgift

Startavgift er 50 kr per kvalifiseringsrunde og betales i proshopen samtidig som man får utdelt scorekort. Startavgiften inkluderer også liten kaffe og en deilig kake fra Hannes fristelser.