11. april 2013

Grasrotandelen

Grasrotandelen gir deg som spiller mulighet til å bestemme hvem som skal motta noe av overskuddet til Norsk Tipping. Hver gang du spiller kan du velge å støtte Grønmo golfklubb!

GrasrotPlakatLiggende

Ønsker du å bli grasrotgiver må du være kunde hos Norsk Tipping. Du kan bli kunde hos Norsk Tipping via norsk-tipping.no eller hos en kommisjonær. Grasrotandelen gir deg som spiller mulighet til å være med å fordele noe av overskuddet til Norsk Tipping.

Det er enkelt å bli grasrotgiver, du kan tilknytte deg hos en kommisjonær enten ved hjelp av strekkode, organisasjonsnummer eller du får kommisjonæren til å søke opp navnet til foreningen din. Du kan også bli grasrotgiver via både norsk-tipping.no eller via mobilspill. Hvis ditt mobilnummer er registrert på ditt kundeforhold hos Norsk Tipping kan du sende SMS < Grasrotandelen 981 711 890> til 2020 for registrering. Meldingen er gratis.

Grasrotandelen går ikke ut over din innsats eller eventuell premie. Din tilknytning gjelder frem til du endrer mottaker eller sletter denne.

Du kan også bli grasrotgiver ved å følge denne lenken.